
Redizajn a responzivita loga – ako správne navrhnúť logo
Redizajn loga
Redizajn loga je pojem, ktorý sa používa s istým vylepšením loga, pričom sa úplne nezmení, ale zachová sa istý vizuálny prvok. Dôvodom redizajnu býva prispôsobenie sa trendom, avšak treba ho urobiť profesionálne, aby ste si redizajnom viac neuškodili pokiaľ nebude navrhnutý správne a nadčasovo.
Úprava loga by však nemala byť obrovská. Ľudia totiž nemajú radi veľké zmeny. Ak sú zvyknutí na nejaké logo, k úplnej zmene budú vo väčšine prípadov pristupovať negatívne. Na väčšinu pôvodných log sa dá jednoducho nadviazať, čím sa zaručí spokojnosť spoločnosti aj zákazníkov. Po kvalitnej grafickej úprave vášho loga sa ním môžete s hrdosťou prezentovať všade, kde chcete – či už sú to vizitky, hlavičkové papiere, obálky, polep automobilu, pečiatky, reklamné predmety, alebo inzeráty v novinách.
https://hriko.sk/graficke-sluzby/#logo-dizajn
Responzivita loga
Veľký LED panel, desktop, tablet, smartfón, ale aj inteligentné hodinky. Vaša značka musí vyzerať všade dizajnovo príťažlivo, no musí sa prispôsobiť formátu.
Viac ako 70% Slovákov v roku 2017 používalo smartfón. Pre dizajnérov to znamená, že sa im rapídne zmenšila zobrazovaná plocha, s ktorou môžu pracovať. Tomu je potrebné prispôsobiť aj dizajn loga, preto prichádza trend využívania viacerých alternatív loga, pričom sa zachováva identita značky. Flexibilné logo neznamená len jeho zmenšovanie, ale to, že ho viete adaptovať pre rôzne veľkosti obrazovky a prispôsobiť jeho používanie na rôznych zariadeniach. Logo tak viete použiť aj v menších veľkostiach na displejoch mobilných telefónov aj bez tobo, aby sa stávali nečitateľné.